Friday 7 September 2012

!




Traieste acum pentru viitor


Cred că te-ai gândit la asta şi nu o dată, ci chiar de mai multe ori; cum vrei să arate viaţa ta când poţi spune cu zâmbetul pe buze: "DA, asta e viaţa la care am visat!". Eu am evitat toată viaţa să mă gândesc la acest aspect ce mi se părea că nu-şi are locul încă. Viaţa mi se părea prea scurtă pentru a-mi face planuri de viitor care întotdeauna mi se pare atââât, dar atââât de îndepărtat. Şi dacă te întrebi de-mi pare rău că nu m-am concentrat la a-mi face planuri pentru marele viitor, răspunsul este nu. De ce? pentru că nu vreau să-mi fac planu’ că tiganu’ şi apoi să rămân marcată pe viaţă că nu am fost în stare să-mi pun în aplicare două gânduri

Ceea ce pot spune este că am ajuns astăzi să pot zice, fără a sta pe gânduri, că da, îmi place viaţa pe care o am! Şi nu pentru că aşa mi-am imaginat-o, ci pentru că pur şi simplu mă caracterizează. Fac ceea ce simt, când vreau să zic ceva, zic, am o familie care-mi e alături, un grup patzeskin cu care experimentez frumosul, am puţini prieteni ce-i drept, dar mai bine puţini şi buni, decât mulţi şi... falşi, iar unii chiar îmi sunt alături de o viaţă (acum ar fi cazul să se simtă). Ah, nu că evit în a vorbi despre viaţa sentimentală, însă la cei douăzeci de ani ai mei, sincer, nu mi se pare o prioritate. Important este să am cu cine împărtăşi toate momentele frumoase... cele rele, să fim sinceri, nu-s de împărtăşit, nu sunt chiar aşa de sadică. Anyway, noi să fim sănătoşi că boala vine!

Tu te gândeşti des la ce va urma, sau îţi vezi "liniştit" de viaţă?



No comments:

Post a Comment